Bilgisayarı modem olarak kullanma yöntemi

     Bilgisayarı modem olarak kullanma veya HotSpot Wi-fi olarak da bilinen internet paylaşımı yapılmak istense de çoğu zaman başarılı olunamamaktadır. Bunun nedeni bilgisayarı internet paylaşımına açmak için izlenen yolların hatalı olması veya Kablosuz Ağ Kartınızın bu özelliği desteklememesidir.


     Bilgisayarı modem olarak kullanma imkanı sunan Microsoft, Windows 7 işletim sisteminde olduğu gibi, Windows 8 işletim sisteminde de bu özelliği unutmayarak Windows 8 ‘in içine de sanal Wifi teknolojisi inşa etmiştir. Windows 8 ‘de bilgisayarı modem olarak kullanma için biraz daha detaylı işlem bilgisine sahip olmamız gerekmektedir.

     Adım adım Windows 8 ‘de bilgisayarı modem olarak kullanmanın yöntemi:

     1. Komut İstemi penceresi yönetici olarak açın.

     “Komut İstemi” penceresini açmak için Win + X tuşlarına basın ve listeden “Komut İstemi (Yönetici)” seçeneğini seçin.


     2. Bilgisayarınızda bulunan kablosuz ağ adaptörünün desteklenen bir kablosuz cihaz olup olmadığını kontrol etmek için aşağıdaki komutu “Komut İstemi” penceresine yazın.



netsh wlan show drivers


3. Eğer Hosted network supported : “YES” ise, SSID ve şifre gibi kablosuz ağ parametrelerini ayarlamak için aşağıdaki komutu yazın ve hizmeti başlatın

netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=myssid key=password
netsh wlan start hostednetwork

      - myssid yazan yere dilediğiniz bir kablosuz ağ adı yazabilirsiniz. Mesela “ali” (tırnak işaretlerini kullanmayınız.)

      - password yazan yere de dilediğiniz şifreyi yazabilirsiniz. 10 haneli karakterden oluşan şifre belirleyiniz.


Veya yukarıdaki komutaları uygulamak yerine hazırlamış olduğumuz uygulama dosyasını kullanarak rahatlıkla bilgisayarınızı modem olarak kullanabilirsiniz. Bilgisayarınızı modem olarak kullanmaya başlamak için "Wi-fi paylaşım aç" dosyasını bilgisayarınıza indirin, rar dosyasının içerisinden Wi-fi paylaşımı aç dosyasını masaüstüne çıkartın ve dosyanın üzerine sağ tıklayarak Yönetici olarak çalıştır komutunu uygulayın. Bu esnada Ağ Bağlantıları ekranınızda açık konumda olursa değişiklikleri görebilirsiniz.



     Hazırlanmış olan dosyada bağlantı  adı=programdoktoru şifre=1234567890 dır. Dosyanın üzerine sağ tıklayıp düzenle dediğinizde bağlantı adını ve şifreyi kendi isteğinize göre değiştirebilirsiniz.  "Wi-fi paylaşım kapat" dosyasını kullanarak da paylaşımınızı sonlandırabilirsiniz. Wi-fi paylaşımını kullanabilmek için Wi-fi paylaşım aç dosyasını çalıştırdıktan sonra aşağıdaki adımlara devam etmelisiniz.

     4.Internet erişimi olan ağ bağdaştırıcısından Internet Bağlantı Paylaşımı açın.

- Denetim Masası, Ağ ve Internet, Ağ Bağlantıları
- Wireless adaptörünün üzerine gelerek sağ tıklayın ve özellikleri seçin.
- Paylaşım sekmesinin altında "Diğer ağ kullanıcıları, bu bilgisayarın Internet bağlantısı üzerinden bağlanmasına izin ver". seçeneğini işaretleyin.


      5. Tamamı tıkladıktan sonra işlemimizi tamamlamış oluyoruz. Wireless olan cihazdan yaratmış olduğumuz kablosuz ağın görünürlüğü ve bağlanabilirliğini kontrol edebilirsiniz.


      Yapılacak olan işlemde dikkat edilmesi gereken husus paylaşılacak olan ağ adaptörünün internete bağlı olması gerekmektedir. Eğer ki internete VINN veya diğer operatörlerin modemleriyle bağlanıyorsanız paylaşacağınız adaptör VINN veya diğer operatörlerin modemleri olması gerekmektedir.

     Bunun yanında eğer ki Kablosuz Ağ kartınız paylaşımı desteklemiyorsa hiç bir şekilde internetinizi paylaşıma sunamazsınız. Destekleyip desteklemediğinin anlamanın yönetimi yukarıdaki işlemlerde açık olarak anlatılmıştır.  Bilgisayarınızın denetim masasında bulunan ağ bağdaştırıcılarında sanal adaptör mevcutsa da internet paylaşımı bilgisayarınız tarafından destekleniyor anlamına gelmektedir.

Bilgisayarınızı Modem olarak kullanmak için anlatılan adımları uygulama esnasında “The hosted network couldn't be started” yani “Ağ başlatılamadı” hatası alabilirsiniz. Bunun çözümünü sizlere açıklayalım:

1. Başlat düğmesini tıklayın ve Denetim Masasını seçin.
2. Sistem ve Güvenliği seçin. (Windows 8 için Sistemi seçin)
3. Sistem içerisinde sağ üstte bulunan Aygıt Yöneticisini seçin.
4. Aygıt Yöneticisinden Ağ bağdaştırıcıları bölümünü açın. (Genişletin)
5. Kablosuz ağ bağdaştırıcısı bulun, üzerine sağ tıklayın ve Özellikler seçeneğini seçin.
6. Güç Yönetimi sekmesini seçin.
7. Güç Yönetimi sekmesi altında, aşağıdaki seçenek (etkin) işaretli olduğundan emin olun: "Bilgisayar güç tasarrufu için bu aygıtı kapatmasına izin ver".

Adımları tamamladıktan sonra Bilgisayarınızı Modem olarak kullanma adımlarını tekrar deneyin. Çalışmazsa bilgisayarınızı yeniden başlatarak deneyin. Umarım işinize yaramıştır.

Bilgisayarınızla ilgili bilmediğiniz basit bir çok özelliği ve kısayolu bulmak için sitemize göz atınız. Mutlaka işinize yarayacak bir özellik bulacaksınız. Bilgi paylaştıkça çoğalır.

Yorumlar

  1. Merhaba ben bu adımların hepsini yaptım gerçekten işe yaradı fakat şöyle bir sorunum var telefonumdan kurduğum ağa girerken ip adresi alınıyor da kalıyor . Kurduğum ağın durumuna baktığımda internet erişimi ve ağ erişiminin olmadığını görüyorum . Sizce sorun nedir ? Yardım ederseniz veya mail adresinden ulaşırsanız sevinirim .

    YanıtlaSil
  2. Kullanmış olduğunuz antivirüs veya güvenlik duvarı ip dağıtımını engelliyor olabilir. Bunları iptal ederek veya antivirüs ve güvenlik duvarınızı wifi paylaşımı için ayarlarsanız sorun kalmayacağını değerlendiriyoruz. Sorun devam ederse detaylı bilgi verirseniz yardımcı olmaya çalışırız. Antivirüs markası, işletim sistemi modeli?

    YanıtlaSil
  3. Kaanla aynı sorun bendede var Eset 5.0.95 kullanıyorum

    YanıtlaSil
  4. Antivirüsü kaldırarak denediniz mi?

    YanıtlaSil
  5. C:Windowssystem32>netsh wlan start hostednetwork
    The hosted network couldn't be started.
    Grup veya kaynak istenen işlemi gerçekleştirmek için doğru durumda değil....... bu ne şimdi önce yaptım oldu şimdi bunu gösteriyor sürekli

    YanıtlaSil
  6. videolu bi anlatım gönderseniz bi yerde hata yapıyorum heralde olmuyo

    YanıtlaSil
  7. bende de aynı sorun mevcut, kurdum internet agını fakat telefonumdan sadece baglanıyoru diye göstermekte fakat baglanamıyor.

    laptop'ta herhangi bir güvenlik sistemi veya virüs programı yok, windows8 kendi güvenliği mevcut.
    nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
  8. Kısa süre içersinde sizlere küçük boyutlu bir dosya hazırlayıp sunacağız. Bu dosyalar sayesinde kolaylıkla bilgisayırınızın modem bölümü aktif hale getirebilecek veya iptal edebileceksiniz. Fakat yazıda da belirtildiği üzere eğer ki wireless kartınız desteklemiyorsa internetinizi paylaşım yapmanız olanaksız.

    İndirebilmeniz için dosya hazırlanmıştır.

    YanıtlaSil
  9. İndirebilmeniz için dosya hazırlanmıştır.

    YanıtlaSil
  10. The hosted network couldn't be started.
    Grup veya kaynak istenen işlemi gerçekleştirmek için doğru durumda değil.

    bendede aynen bu sorun var, ne yapa bilirim? lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  11. Bilgisayarınızı Modem olarak kullanmak için anlatılan adımları uygulama esnasında “The hosted network couldn't be started” yani “Ağ başlatılamadı” hatası alabilirsiniz. Bunun çözümünü sizlere açıklayalım:

    1. Başlat düğmesini tıklayın ve Denetim Masası'nı seçin.
    2. Sistem ve Güvenliği seçin. (Windows 8 için Sistemi seçin)
    3. Sistem içersinde sağ üstte bulunan Aygıt Yöneticisini seçin.
    4. Aygıt Yöneticisinden Ağ bağdaştırıcıları bölümünü açın. (Genişletin)
    5. Kablosuz ağ bağdaştırıcısı bulun, üzerine sağ tıklayın ve Özellikler seçeneğini seçin.
    6. Güç Yönetimi sekmesini seçin.
    7. Güç Yönetimi sekmesi altında, aşağıdaki seçenek (etkin) işaretli olduğundan emin olun: "Bilgisayar güç tasarrufu için bu aygıtı kapatmasına izin ver".

    Adımları tamamladıktan sonra Bilgisayarınızı Modem olarak kullanma adımlarını tekrar deneyin. Çalışmazsa bilgisayarınızı yeniden başlatarak deneyin. Umarım işinize yaramıştır.

    YanıtlaSil
  12. merhaba çok ilginç bir sorunum var. ben tüm ayarları yaptım galaxy s3 telefonumdan ağ bağlantısına bağlandım şifreyi girdim vs. herşey iyi bağlandı wi-fi ağına. yalnız bağlı görünüyor ama internete bağlantı olmuyor

    YanıtlaSil
  13. Anlatılan ayarları tam olarak yaptığınız takdirde bağlanmama gibi bir problem olmaz. Bilgisayarınıza bağlı olan modemle ilgili problem olabilir. O daha farklı bir konu.

    YanıtlaSil
  14. Hocam cevapta belirttiğiniz gibi sorunun modemde olduğunu tespit ettim. Çünkü daha sonra kendi cep telefonumu modem olarak kullanıp, pc ile bağlandıktan sonra başka bir cep tel ile yukarıda anlattıklarınızı uygulayarak sonuca ulaştım, sanal bağdaştırıcı ile internete bağlandım.
    Şimdi gelelim benim problemli modeme. Avea'nın GSMobile (yani vınn) 'ı kullanıyorum.
    Bu modemle, yukarıda anlattıklarınızı uyguladığımda; (eksiksiz uyguladığımı düşünüyorum) telefonla; ilgili ağı görüyor, bağlanıyor fakat interneti kullanamıyorum. Bu konuyla ilgili çözüm öneriniz var mı?
    Paylaşımlarınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  15. Uygulamış olduğunuz yöntemleri bire bir farklı bilgisayarda uygulayın. Bilgisayarınızın işletim sistemi, donanımı veya modeminizin yazılımı uyumsuz olabilir.

    YanıtlaSil
  16. MERHABA

    WINDOWS 7 KULLANIYORUM AVEA JET MODEM ICIN DE YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM.

    İYİ GUNLER DILERIM

    YanıtlaSil
  17. Anlatılan işlemleri bire bir uyguladığınızda paylaşım yapabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba

    Hocam bu wifi paylaşımını açıyorum sorun yok paylaşımda ama bu şifreleme türü olarak web şifreleme yapma gibi bir yöntem mevcutmu bağlantı kurmaya çalıştığım cihaz cisco 350 serisi ve sadece web şifrelemeyle bağlantı kurabiliyor bu konuda bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  19. Kullanmış olduğunuz Cisco Aironet 350 Wireless LAN Client zaten bir modemdir. Konu anlatımıyla ilgisi yoktur. Burada anlatılan konu bilgisayarın modem olarak kullanma yöntemidir.

    YanıtlaSil
  20. iyi akşamlar dediklerinizi yaptım oldu fakat. bugün denediğimde (mutlaka birşeyler değiştirmişimdir)
    the hosted network couldnt be started
    sisteme bağlı bir aygıt çalışmıyor hatası veriyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  21. The hosted network hatasının çözümü sitede anlatımı yapılmıştır.

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar, bu internetin dağıtılması için dagıtıcı bilgisayarın internete kabloyla bağlanması sıkıntı yaratır mı yoksa internete baglı olduktan sonra nasıl oldugu önemli değil mi? Ben kabloyla baglanıyorum arkadaşımın da internete girebilmesi için ag kuruyorum yukarıda anlatıldıgı gibi. arkadaşım kurulan agı görüyor ancak internete baglanamıyor. Ayrıca ben kurulan sanal ag özelliklerine baktıgım zaman ''no internet access'' yazısını görüyorum. Bİrşeyi eksik mi yapıyorum acaba? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  23. hp laptop kullanıyorum intel wifi 5100 agn wireliess sahibim.turkcell vınn modemim var.işlemleri yaptım ağ görünüyor. ağa tablet pcden bağlanıyorum ip adresi alınıyor kısmında kalıyor bağlantı hızı çok düşük görünüyor ve ağda internet erişimi yok yazıyor anlayamadım win 7 bu arada.sorun ne olabilir?

    YanıtlaSil
  24. teşekkürler.. ilk uygulamada başarılı oldu.. ancak, bilgisatarı kapattıp açtığımda sanal adaptör siliniyor.. her seferinde tekrar mı ayarlamam gerekir.. kalıcılığı yok mu?

    YanıtlaSil
  25. aynı durum bende de var, her seferinde, bilgisayar açıldığında yeniden netsh wlan start hostednetwork demem gerekiyor, kaydetmesi için napmalıyız?

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederim fakat şöyle bir sorunum var ben broadmax denen bir internet kullanıyorum duvarda ethernet yeri var ordan bir kabloyla laptop ıma bağlıyorum ve bilgisayarımı modem olarak kullanmak istiyorum anlattığınız adımları tek tek yaptım bilgisayarımı modem olarak açtım telefonumdan bağlanıyorum fakat internete giremiyorum Ağ Bağlantılarında Wi-Fi sekmesi altında kırmızı bir çarpı 'X' var ve bağlı değil yazıyor bunu değiştiremiyorum sebebi o olabilir mi diye düşünüyorum başka bir şey ise de yardımınızı bekliyorum teşekkürler..

    YanıtlaSil
  27. Bunu tek tuşla yapmanız için gerekli dosya hazırlanmış ve kullanıma sunulmuştur. Sitemizden bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  28. En son yapılan yoruma istinaden yazıyorum. Aynı sorun bende de var. Leptopta Win 8 yüklü ve ethernet kablosuyla internete giriyorum. Amacım burdaki herkez gibi leptobu modem olarak kullanmak ve telefonla internete girmek. Ancak burda anlattıklarınızdan birini yapamıyorum ondan dolayı telefon bağlanmış gibi gözükse de internet yok. Oda şu;
    Siz Wi-Fİ paylaşıma açıyorsunuz ben ise Ethernet bağlantısını, ardından
    Diğer ağ kullanıcıları, bu bilgisayarın internet bağlantısı yoluyla bağlansının altında
    Ev Ağı Bağlantısı: varya işte orda sabit bir şekilde Wi-Fi yazıyor. Ne siliniyo nede üstüne birşey yazılabiliyo.
    Halbuki siz orda Wi-fi değil oluşturduğunuz sanal adaptörün başlığını girdiniz. Yani
    Yerel Ağ Bağlantısı*12

    Ben oraya oluşturduğum sanal adaptörün başlığını yazamıyorum. Sabit bir şekilde Wi-Fi yazıyo. Bundan dolayıda telefon ağa bağlansada internete girmiyo çünkü yeni oluşturduğumuz adaptöre internet paylaştırmadık.

    Varmıdır bunun bir çözümü. Yoksa kabloyla bağlanıyorsak leptobu modem olarak kullanamıyormuyuz.

    Şimdiden Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  29. söylediklerinizi aynen yaptım ve metod başarılı oldu.Fakat internet kaynağı kapatılıp açıldığında bilgisayar internete girdi fakat yerel ağ bağlantısı*12 internet bağlantısı yapamadı bende ağı devredışı bırakıp adımları baştan almak istedim ama metod bu sefer başarılı olamadı.
    netsh wlan Show hostednetwork komutu ile bakıldığında
    hostednetwork status:not available .olduğunu gördüm. bu ağın statusunu availabe yaptığımda sıkıntı ortadan kalkacak muhtemelen. statusunu nasıl değiştirebilirim?

    YanıtlaSil
  30. hostednetwork status:not available yazıyor ise ilk işleminizinde başarısız olması gerekir.
    Anlık olarak wireless kartınız devre dışı kalmış olabilir, eğer ki ilk denemenizde metod çalıştıysa.
    Bilgisayarı yeniden başlatıp tekrar deneyin...

    YanıtlaSil
  31. gerçekten işe yaradı çok teşekkürler.emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  32. Kimlik denetimi hatası alıyorum telefondan evet görebiliyorum lakin şifreyi doğru girdiğim halde kimlik denetimi hatası alıyorum neden bu sorunla karşılaşıyorum

    YanıtlaSil
  33. Tamam sorunu sizin paylaşımı aç dosyanızla çözdüm lakin şifreyi nasıl değiştirebilirim komut sistemini açıp netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=WİFİ ADI=password KOMUTU YAZSAM ?

    YanıtlaSil
  34. denilenleri harfiyen yaptım. telefonum buluyor. bağlanıyorum ama internete giremiyorum.
    laptoptan bakınca ağ erişimi yok yazıyor programdoktorunun altında

    YanıtlaSil
  35. ben söylenenleri yaptım herşey tamam. Fakat ağ paylaşıma girdiğimde internet erişimi yok yazıyor. neden kaynaklanıyordur?virüs programınıda kapadım

    YanıtlaSil
  36. yaptım oldu ama tel bağlanmıyor bitürlü. kimlik denetiminde kalıyor.

    YanıtlaSil
  37. Antivirüs programı yada güvenlik duvarının ayarlarını düzeltmeniz lazım wifi dağıtımı yapılıyor ama internete giremez çünkü internet veri paylaşımını engelliyor çözüm için dediğim gibi Antivirüs programı yada güvenlik duvarının ayarlarını değiştirin!

    YanıtlaSil
  38. Merhabalar. ben bağlantıyı kurdum tabletimle internete giriyorum.Fakat 3-5 dk sonra wi-fi bağlantısı full olduğu halde internet kesiliyor.Wi-fi yi kapatıp açınca tekrar internete girebiliyorum 3-5 dk sonra tekrar kesiliyor.Yardımcı olursanız sevinirim .Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  39. gayet güzel ama ben herşeyi yaptım taki internet paylaşımını açana kadar iyi gitti açınca pc deki internetide kapattı internet ağı paylaşamıyorum ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  40. Cok Saglun Elinize Saglık Cok yardımcı oldunuz Allah Razı olsun

    YanıtlaSil
  41. Göktürk Yıldızoğlu19 Ocak 2014 04:48

    Merhabalar kolay gelsin çok yararlı bir düzenleme yapmışsın ilk denememde aktif hale getirdim ve çok işime yarıyor tek sorun dediğiniz şekilde düzenle deyip isim ve parola değişsemde yine programdoktoru olarak görünüyor ve parola aynı kalıyor bunun sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
  42. Göktürk Yıldızoğlu19 Ocak 2014 04:54

    Tamam buldum çözümü.

    YanıtlaSil
  43. merhaba ben herşeyi yaptım pc masaüstü wireless adaptöründen nete giriyorum ama paylaşımı açtığımda normal internet gidiyor oluşturduğum ağdan internet alamıyorum telefondanda bağlanamıyorum ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  44. Merhaba..
    hosted network supported: No ise Ne yapalım :/
    Anlamış degılım .s

    YanıtlaSil
  45. peki bunu yaptıktan sonra nasıl kapatıcaz

    YanıtlaSil
  46. İyi günler paylaşım için çok sağolun ama benim şöyle bir sorunum var. Paylaşımı dediğiniz gibi yapıyorum bağlanıyorum sorunsuz bir şekilde ama pcyi açıp kapattığında modem bağlantıyı kurmasına rağmen internet sayfalarını açmıyor. Çözümünüzü bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  47. butun adımları takıp ettım ve bu ıletıyı aldım win 8 kullanıyorum

    The hosted network couldn't be started

    YanıtlaSil
  48. The hosted network hatasının çözümü sitede anlatımı yapılmıştır.

    YanıtlaSil
  49. Merhaba, adımları ilk uyguladığımda kurulmuştu sonra devre dışı oldu ve tekrar uyguladığımda hostednetwork couldn't be started demeye başladı. Güç tasarrufu için bu bilgisayarı kapatmasına izin ver seçeneği zaten etkin ve bilgisayarı yeniden başlattığımda da sorun gitmedi. Başka ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  50. Kapatmasına izin ver seçeneği etkin olmayacak...

    YanıtlaSil
  51. şimdi bu dediklerinizi ben başka bi yerden görmüştüm uzun zaman önce ve de uygulayıp başarıya ulaşmıştım o günden beri kullanıyordum. geçenlerde bilgisayarımda w7 nin yanına birde ubuntu13.04 kurdum bu işletim sisteminde use as hotspot gibi seçenek vardı bende ubuntudayken bunu kullanayım diye açmaya çalıştım hotspot u , vesselam ubuntu bişey beceremedi sonra kaldım yine w7 ye . sorun şu ki w7 açtıgımda her zaman kullandğım hotspot sıkıntı vermeye başladı onuda şöyle özetliyim ; hotspot açılıyor ağlarda gözüküyor şifreyi giriyorum (yanlış girmeyide denedim) hiç cevap alamadım sadece galaxy s3 model telefonumda bağlanıyor.. diyor sonra tepki vermeden ağı boşa çıkarıyor. işlemleri defalarca bastan yaptım yine sorun bu ne yapabilirim biri bana ışık tutsun ey gardaşlarım :((

    YanıtlaSil
  52. Merhaba , öncelikle size teşekkür ederim hp compaq Serisinden cq-50 Bilgisayara sahibim Türkcell wınn kullanıyorum memnunumda fakat şu sorunla karşılaşıyorum Wifi bağlı İnternete girmiyor Şu sorun telefonların Taşınabilir Wifisine bağlanınca Mobil veriyi Açmayınca yaşanıyor Acil Yardım Lazım Lütfen

    YanıtlaSil
  53. İnternet erişimini engelleyen güvenlik duvarı veya antivirüs programı olabilir. Bunları kapayarak deneyiniz. Çok farklı sebeplerle ve nadir oluşabilecek bir sorun. Detaylı araştırmayla ancak çözülür.

    YanıtlaSil
  54. Hocam şimdi benim bilgisayırm windows 7 2 tane var biri masa üstü biri de diz üstü (laptop) bu laptopta wifi var istedigim ağlar önüme çıkıyor fakat masaüstünde wifi kurmak istiyorum aynı laptopun çektiği ağları bende masaüstünden oynamak istiyorum nasıl yapabilirim ? lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  55. bende bunu başka bir sitede görüp yaptım ama kaldırma için birşey yazmıyordu bende ağ bağdaştırıcılarından devre dışı bırak dedim ama şimdi kullanamıyorum "sistem belirtilen sürücüyü bulamıyor" diyor stop dediğimdede start dediğimde de yardım lütfen deliricem

    YanıtlaSil
  56. sanırım bir şekilde etkinleştirmem lazım ama gözükmüyor

    YanıtlaSil
  57. Sitede anlatılan diğer modem kurulum yöntemini denediniz mi?

    YanıtlaSil
  58. usta yerel ag baglantısı 12 çıkmıyor

    YanıtlaSil
  59. Yazdıklarınız için çok teşekkürler fakat benim şöyle bir sorunum var, kurduğumuz ağın özellikler e tıklayıp paylaşıma basınca ev ağı bağlantısı diye bir şey yazıyo orda kurmuş olduğumuz ağı seçemiyorum sadece sabit bir şekilde Wi-Fi yazıyo bu neden kaynaklanır.

    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  60. hocam sen wifi paylasımını yapmıssın benim istediğim rj45 soketı ıle normal ınternet baglantısını paylasıma acmak ıstıyorum
    bır tarıf edebılırmısın ?
    tesekkurler

    YanıtlaSil
  61. DOSYAYI NEREDE BULABİLİRİZ?

    YanıtlaSil
  62. ağ bağdaştırıcılarında paylaşım sekmesini göremiyorum yardım edermiminiz

    YanıtlaSil
  63. İyi günler ben hepsini denedim oldu fakat avea vınn kullanıyorum windows 7 starter IPv4 IPv6 da bağlantı gözükmüyor yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  64. Üstat, mobil modemler (AVEA JET, TURKCEL VINN vb) için de aynı yolu izleyin demişsiniz. Fakat Paylaşım yaparken "ev ağı bağlantısı" kutucuğunda "dial up modem"in bağlantısını görüp seçemediğimizden yarattığımız wi-fi ağı internete erişim sağlayamıyor. Dolayısıyla mobil modemin internetini paylaştıramamış oluyoruz. Bunun bir yolu var mı acaba?

    YanıtlaSil
  65. "Ev ağı bağlantısı"yla olayın hiç bir alakası yok. Anlatılanları birebir yaptığınız takdirde başarılı olacaksınız. Resimli anlatım tarafımdan birebir uygulanarak yapılmıştır. Biraz daha olayın mantığı çözerek yapmaya çalışırsanız başarılı olacaksınız. Öncelikle bilgisayarımızın wireless kartı paylaşımı destekliyor mu? Bununla birlikte kullandığımız internet erişim aracı ( modem, adsl, vb.) paylaşımı destekliyor mu? Antivirus veya internet security paylaşımı engelleme durumu var mı? Bunları kontrol ettikten sonra bir daha denerseniz başarılı olacaksınız.

    YanıtlaSil
  66. Ben Kuruyorum Felan Ama Şifre İstiyor Benden Şifremmi Kendim Nasıl Yapıcam

    YanıtlaSil
  67. "Wi-fi paylaşım aç" dosyasını bilgisayarınıza indiriniz. RAR dan çıkartınız. Çıkarttığınız dosya üzerine sağ tuşla tıklayarak "Düzenle" seçeneğini işaretleyiniz. Şifre yazan yere istediğiniz şifreyi yazarak OK.

    YanıtlaSil
  68. Aaa, "ev ağı bağlantısı"yla alakası olmaz olur mu Üstat. o pencereden seçiyorsun ya yarattığın sanal adaptörü (adım 4 resmi). Her neyse çok çok teşekkür ederim, ben çözdüm işi, meğer ters yapıyormuşum paylaşımı, sanal adaptörü paylaşıma açıp dial-up modemi arıyordum halbuki modemi paylaşıma açıp sanal adaptörü seçmeliymişim. Aslında zahmet olacak ama bu nefis paylaşımı ikiye ayırsan, birinde herhangi bir ağ nasıl paylaşılır (mevcut resimler), diğerinde mobil modem nasıl paylaşılır şeklinde resimler koysan çok hayır duası alırsın he :). Zira insanlar "yerel ağ bağlantısı* 12"yi arıyorlar kurdukları adaptörde.

    YanıtlaSil
  69. merhaba bende window 8 kullanıyorum.Avast antivirüs programım var.işlemleri yapınca you must run this command from a command prompt with administrator privilege.diyor .hostednetwork support için yes diyor ama yazdığız netsh hostednetwork....yazısını yazıncı yukarda yazdığım şeyi deyip duruyor onu nasıl ayarlayabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  70. Bildiğiniz üzere windows işletim sistemlerinde administrator kullanıcısından farklı kullanıcılar tanımlanabilmektedir. Sizin adınıza tanımlanmış olan kullanıcı yönetici yetkisine sahip değil. Çalıştırmak istediğiniz programın üzerine sağ tıklayarak "Yönetici Olarak Çalıştır" seçeneğini işaretleyerek çalıştırmayı deneyiniz? Sorun devam ederse yardımcı olmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  71. teşekkürler..
    ben deneme olarak açtım sonra devre dışı bıraktım. şimdi de: "grup ve kaynak istenen durumu çalıştırmak için doğru durumda değil...
    yukarıdaki güç yönrtiminide uyguladım ama yine aynı hata:(
    lütfen yardmm

    YanıtlaSil
  72. Arkadaşlar ben uyguladım çokta güzel çalışıyor modem oldu pc(bilgisayar) ama pc'yi kapatırken sorun yaşıyorum ve uykuya alırken de aynı zaman pc kapanmıyor ve uyku moduna girmiyor.mecbur direk fişi çekmek zorunda kalıyorum pc leptop. şimdiden yardımlarınınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  73. dayı iyi hoş güzel ben bunu yapyıorm ama kullandığım wınn ı paylasıma acarken internet paylaşımı etkinleştirilirken bir hata oluştu hizmet şu anda denetim iletilerini kabul edemez diyor bu ne ?

    YanıtlaSil
  74. Yusuf Altuntaş10 Ekim 2014 02:07

    Merhaba öncelikle anlatımınız ve emeğiniz için teşekkürler. Adımları harfiyen uyguladım diz üstü pc üzerinden yayını aktif hale getirdim telefondan wifiye bağlandım ancak ip adresi alınıyor diyor ve bekliyor sonunda ise zayıf internet bağlantısı engellendi diye telefonda mesaj cıkıyor telefon modeli lg g3 neden böyle bi hata veriyo sizce güvenlik duvarı acık herhangi bir virüs programı kullanmıyorum

    YanıtlaSil
  75. Deniz Mustafa POLAT27 Ekim 2014 00:32

    Hocam Ellerine Sağlık
    Windows 8 Kullanmaktayım Sorunsuz Oldu Ve Şuan Kullanıyorum
    Teşekkurler... :)

    YanıtlaSil
  76. Her şeyi adımına göre yaptım olmuştu sonra bilgisayara format attım wirless görünüyor ama bağlantı olmuyor paylaşımıda açtım

    YanıtlaSil
  77. ben yaptım yanlışlıkla devre dışı bıraktım ama tekrar acılmıyor ve normal yerel agı devre dısı bırakınca tekrar actıgımız yer bu wifi gözükmyör acamıyorum yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  78. Bilgisayarı yeniden başlattınız mı?

    YanıtlaSil
  79. çok teşekkür ederim. ilk başlarda bende yapamadım . fakat siz yolu gösterdikten sonra kurcalayınca oluyormuş . sağolun :)

    YanıtlaSil
  80. programı sitenizde bulamadım yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  81. ethernet üzerinden gelen bağlantıyı paylaşmak istiyorum ama olmuyor bir iki arkadaş daha aynı durumda olduklarını yazmış ama cevap verilmemiş bunu nasıl çözeceğiz.

    YanıtlaSil
  82. Wireless kartınızın paylaşım özelliği mevcut mu?

    YanıtlaSil
  83. İNDİR butonuna basarak indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  84. isim ve şifre değiştiremıyorum

    YanıtlaSil
  85. Merhabalar ,
    Anlatımınız üzere tüm kurulumları gerçekleştirdim ancak tüm bunlardan sonra internete bilgisayarım ile bağlanamıyorum, hiç bit şekilde wifi özelliğini kullanamıyorum. Bilgisayarım ile bağlanamadığım için modem olarak da kullanamıyorum.
    Ne yapmam gerekir yardımcı olabilir misiniz?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  86. Tm Açtımda altta mesela programdoktoru diye ağ çıktı ağ erişimi yok diyor yani telefon ıp adresi alınıyor diyor bağlanmıyor bi yarddım etsen ağ erşimi yok ne demek ??

    YanıtlaSil
  87. Lenovo ThinkPad E530.
    Sorunsuz bir şekilde yaptım... Android 4.4.4 ile bağlandım... çalışıyor... Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  88. Kardeşim görev yöneticisini yönetici olarak çalıştırdın mı?

    YanıtlaSil
  89. Hatem Ulusancak19 Şubat 2015 04:12

    SSID programdoktoru ama key ne? Şifreyi vermemişsiniz ki! Ayrıca her şeyi yaptım fakat PC kapanınca tüm olay bitiyor. Neden?
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  90. Şifre = "1234567890" dır.

    YanıtlaSil
  91. İnternet bağlantı paylaşım etkinleştirilirken hata oluştu hatası alıyorum çözümü nedir? şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  92. IP ADRESI ALINIYORDA KALIYOR LUTFEN YARDIMCI OLUN LUTFEN

    YanıtlaSil
  93. Yorumları okursanız, bunun bir çok nedeni olabilir.

    YanıtlaSil
  94. Heşeyi yaptım ağı kurdum wifiden bağlandım ama internet bağlantısı yok neden olabilir

    Kullandığım internet VINN tarzı bi internet ben azerbaycan'dayım buranın Operatörlerinin internetini kullanıyorum

    neden İnternet baglantıı yok ?

    YanıtlaSil
  95. bütün hepsini yaptım fakat şuan vınn ı taktığımda ne kendi bilgisayarımdan ne telefondan bağlanabiliyorum ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  96. Yazıda anlatılan işlemler kesinlikle bilgisayarınızın internetini engellemez. Geçici bir problem olabilir. Bilgisayarı yeniden başlatarak denediniz mi?

    YanıtlaSil
  97. Bu islemleri yaptık fakat bilgisayar artik hic bir yere girmiyor bu islemleri nasıl geri alabilirim.

    YanıtlaSil
  98. Senelerdir kullanılan bir yöntem bu ve ilk defa yapılan işlem sonucu bilgisayarıyla hiçbir yere giremeyenle karşılaşıyoruz. Bilgisayarınızı yeniden başlattığınızda sorununuzun çözüleceğini umuyoruz.

    YanıtlaSil
  99. Söylenenlerin aynısını yaptım anti-virüs programını ve firewall'u kapattım. Wi-fi adaptörümde internet paylaşımına izin veriyor hiç bir sorun yok ama telden internete girmeye çalıştığımda ise kurduğum ağa giriş yapmıyor girmeye çalışıyor ama bir uyarı vermeden girmiyor ağıma şifreyi yanlış girdiğimde onay başarısız diyor başka bir şey olmuyor . Acil bir çözüm sunarsanız memnun kalırım.

    YanıtlaSil
  100. Durum oluşturmuş olduğunuz sanal wi-fi'nin şifreleme şekli ile ilgili. Eğer ki wireless kartınız uyumluysa WPE, WPA veya WPA-2 şifreleme türlerini ayrı ayrı deneyerek telefonla bağlantı kurmaya çalışın.

    YanıtlaSil
  101. Bende tam olarak bu sorunu yaşamaktayım. connectify den dağıtınca bağlanıyor burdan yapınca olmuyor. daha öncesinde bağlanmaktaydım ama şimdi bağlanamıyorum

    YanıtlaSil
  102. Admin öncelikle eline sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş.Öncelikle Kaç zaman sonra buraya yazıyorum onun için kusura bakma.Şimdi bendeki sorunu şöyle anlatayım.Ben evin dışındaki modemden usb wireless ile kendi bilgisayarımda interneti kullanabiliyorum.Yani kablosuz bir şekilde bağlanıyorum.Şimdi ben kablosuz bağlanma olur olmaz bir şansımı deniyeyim dedim kendi bilgisayaarımda.Dediklerinin hepsinide yaptım hepsi oldu fakat 4.adımdaki bu ağın başka kullanıcılara açan gibi yazan seçenek benim bilgisayarda çıkmadı. (windows 7 starter kullanıyorum) telden filan bağlanıyorum olduğum yerden ama o seçeneği işaretleyemediğim için bağlandığı halde interneti kullanamıyorum.Ne yapmam gerek daha doğrusu bunu kendi kablolu bağlandığım pc üzerinden yapabilir miyim?Umarım anlatabilmişimdir.Şimdiden Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  103. oluşturduğumuz hostednetwork ağını nasıl silebiliriz ? bilgisayarı kapatıp açtığımda kablosuz ağ profilini hiç bişey yapmadan başlatabiliorum bunu silmemde yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  104. Kendi kablolu bağlandığın pc üzerinden, wireless kartın veya adaptörün varsa yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  105. ben windows xp kullanıcısıyım avea jet internet paketim var nasıl yapabilirim.yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  106. HOCAM ELİNİZE SAĞLIK. ÇOK SÜPER ANLATMIŞSINIZ. YANLIZ BEN BAĞLANDIGIMDA HİÇ BİR SORUN YOK FAKAT BAŞKA BİR GÜN GİRMEYE ÇALIŞTIGIMDA HERŞEYİ BAŞTAN ALMAK ZORUNDA KALIYORUM. YANİ BAĞDAŞTICIRI AĞ BAĞLANTILARI ARASINDAN KALKIYOR. YARDIMCI OLURSANIZ MİNNETAR KALIRIM. SAYGILAR

    YanıtlaSil
  107. Merhaba, dediğiniz gibi yaptım Wi-Fi ağı kuruldu fakat telefondan bağlanmaya çalıştığımda ''Kimlik doğrulanıyor...'' da kalıyor yani bağlanmıyor sorunu nasıl çözebilirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  108. DULL DİYE HATA ALIYORUM NEDEN ?

    YanıtlaSil
  109. 'NULL' OLACAK PARDON YANLIŞ YAZMIŞIM

    YanıtlaSil
  110. 'null' diye bir hata alıyorum neden olabilir

    YanıtlaSil
  111. wi-fi özelliklerinde paylaşım seçeneği çıkmıyor. sebebi nedir? ne yapmam gerekir? daha önce connectify adlı bi program ile halledebilmiştim ama şimdi o da olmuyor, hata veriyor.

    YanıtlaSil
  112. ben herseyi yaptım telefondan baglanın ca sorunsuz baganıyo ama internet sitelerine gelince baglantı yokmus gibi oluyo
    bunun bi çözümü varmıdır ?

    YanıtlaSil
  113. herseyi dediginiz gibi yaptım telefondan bakanmaya calısıyorum İP ADRESİALINIYOR yazısında kalıyor bunun çözümü nedir?

    YanıtlaSil
  114. merhaba tüm işlemleri yapıyorum fakat ağ bağlantıları paylaşım kısmında yerel ağ 12 yi seçip tamama bastığımda internet bağlantısı etkinleştirilirken hata oluştu {null} uyarısı veriyor.

    YanıtlaSil
  115. Makalede de anlatıldığı üzere işlemleri sırasıyla yapmanız çok önemli. Diğer önemli olan bir hususta wireless kartınızın bunu destekleyip desteklememesidir. Bu kontrolleri yaptıktan sonra halen hata alıyorsanız işletim sisteminizle ilgili problem vardır veya antivirüsle ilgili problem vardır. Basit çözüm olarak sitede anlatılan bilgisayarı temizlemesini yaparak denemenizdir.
    Bunun yanında şifreyi değiştirmek için indirdiğiniz dosyayı "NOTEPAD" ile düzenleyip, değiştirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  116. Herşeyi yaptım paylaşım dosyanızı da açıp çalıştırdım fakat en son da telefonum şifre yanlış diyor 10 tane bilgisayara kurdum bu şekilde bu bilgisayarda da yaptım ama bugün bu sorunla karşılaşıyorum .

    YanıtlaSil
  117. mrb ben işlemleri yaptim ama Wifi ozelliglerden Payşalişima gelince ''İnternet Baglantisi Paylaşimi Ağ yoneticisi tarafindan devre dişi biragildi diyor.

    YanıtlaSil
  118. meraba. öncelikle ben dediklerinizin hepsini yaptım ama ag bağlantısının özelliklerinde ağ ileşiminin yanında paylaşım çıkmıyo lütfen acil bi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  119. asus ux31a da windows 8.1 yüklü,turkcell e176g wınn netini bir türlü paylaşamıyorum,ip adresi alıyor fakat telden girmeyi denediğimizde bağlanmıyor,?

    YanıtlaSil
  120. herşey normal fakat windows 8.1 de turkcell wınn e176g modeli ile paylaşım yapamıyorum.
    asus ux31a win 8.1
    turkcell wınn e176g
    yapabilen varmı?

    YanıtlaSil
  121. öncelikle sağolun cidden çok faydalandım. fakat kendi kurduğumuz wifi hızını arttırma gibi bi şansımız var mı acaba ? interneti komşudan alıyorum ben hızı gayet iyi ama kendi kurduğum wifi hızı düşük bi yolu var mıdır ?

    YanıtlaSil
  122. Merhaba /ben cmd-ye "netsh wlan show drivers" yazip ENTER basiyorum ve su yazi geliyor "There is no wirelles interface on the system" .Lütfen yardim edin

    YanıtlaSil
  123. dostum tesekkurler yalnız burada baglantı olustu ancak şifre korumalı ve şifreyi bilmiyorum.şifreyi nerden öğrenip degistirebilirim

    YanıtlaSil
  124. Dosyayı indirin, içerisinde yazıyor, oradan değiştirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  125. arkadaşlar yukarıda yormlarda verildimibilmiyorum çözümü anlatan arkadaş wifi kartınızdan paylaşmış bunu kablolu internetle yaptığımız aman olmuyor çunku biz wifi kartımızı paylaşıyoruz yapmaznı gerekken kablolu olrak kullandığınız ağı ağ yöneticilerinden üzerine gelip sağ tık yapıp özellikler diyip paylaşım sekmesinden wifi kartına yaptığımız işlemleri yapıyoruz aşağısındaki kutucugada sanal olrak oluştırdugunuz yerelağ bağlantısı 1,2,3,... vb neyse onu şeçiyoruz yani kabloludan paylaşımı yapıyoruz.umarım anlamışsınızdır.not: tekrardan yukarıdakı yorumlarda bu çözüm vermıbilmiyorum ben kurcalarken buldum yaptım oldu yazayım dedim yukarıda ki yorumlardanda yazıyorsa kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  126. Açıklaman için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  127. win+f tuşu bende yok ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  128. win+f tuşu ne için kullanacaksınız acaba?

    YanıtlaSil
  129. Önceden windows 8.1 de kullanıyordum problem olmadan ama windows 10 a geçtiğimde herşey başta iyi gidiyo ağ paylaşılıyo istediğim cihaz ile bağlanıyorum ama bi süre geçtikten sonra (10-15 sn kadar) bilgisayar mavi ekran veriyor.Ve bu her defasında böyle oluyor.Aynı durumda olan yada önerebilicek yöntemi olna var mı?

    YanıtlaSil
  130. Merhabalar hocam herşeyi yaptım fakat ağ bağlantılarıma gelip özellikler dediğimde paylaşım çıkmıyor wifi açılıyor ama paylaşımdan interneti paylaş deyemediğim için internetim yok ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  131. Kablosuz ağ bağlantısı 2 (program doktoru) çıktı ama özellikler dediğimde paylaşım kısmı çıkmıyor bende sadece ağ iletişimi görünüyor ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
  132. Arkadaşım çok ama çok teşekkür ederim. Sabahtan beri uğraşıyorum. Sonunda siteni buldum oldu Allah razı olsun emeği geçenlerden. Saygılar hürmetler Elektrik-Elektronik mühendisiyim. Herhangi bir ihtiyacın olduğunda yardımcı olmaya hazırım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  133. Sistemi kuruyorum kendimde kurdum sizin dosyadan da kurudum her şey tamam wifi çıkıyor gözüküyor. bağlan diyorum şifreyi yazıyorum hatalı parola diyor 50 kere değiştirdim şifreyi doğru yazıyorum benim telefonum mu bağlanmıyor diye başka telefonda denedim ama hep aynı hatalı parola diyor cevaplarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  134. Oluşturduğunuz şifrenin uzunluğu ve wi-fi kartınızın şifreleme şekli uyuşmayabilir. Mesela WPA, WPA-2 ve WEP şifreleme konularına bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  135. selam polonyadayım buranın play hattınınn VIN ını aldım nete bağlanıyorum yukardaki işlemlerin hepsini yaptım ağda paylaşılıyor ama net yok yani paylaştıgım kişi bağlanamıyor nete . sorun nedir sizce yada nasıl çözülür ?

    YanıtlaSil
  136. Paylaşım yapmış olduğunuz ağı görebiliyor mu? Soru çok kapalı, biraz daha detaylı anlatır mısınız?

    YanıtlaSil
  137. teşekkürler

    YanıtlaSil
  138. ilk kez bir siteye yorum yapıyorum. gercekten cok işime yaradı cok tesekkur ederım . ellerınıze sağlık.

    YanıtlaSil
  139. there is no wireles interface on the system hatası alıyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  140. "there is no wireles interface on the system" den de anlaşılacağı üzere bilgisayarınızda kablosuz ağ adaptörünün bulunmadığı belirtilmekte; varsa da bir şekilde yüklenmiş olan sürücü, yapılan işlemi görmemekte. Bu hatayı hangi aşamada alıyorsunuz? Tavsiye olarak, kablosuz ağ adaptörünüzün sürücüsünü kaldırıp, tekrar yükleyiniz. Nasıl kaldıracağınız ve nasıl yeniden yükleyeceğiniz sitenin diğer sayfalarında anlatılmaktadır.

    YanıtlaSil
  141. bütün adımları harfiyen uyguladım program doktoru görünüyor telefondan bağlanıyorum giriyor fakat internet erişimi yapamıyorum sınırlı bağlantı uyarısı veriyor

    YanıtlaSil
  142. Firewall veya internet security programların, internet erişimini engelliyor olabilir.

    YanıtlaSil
  143. tam olarak nasıl yani ?
    nasıl çözebilirim ?

    YanıtlaSil
  144. windows güvenlik duvarına baktım sorun yok anti virus programı da yok

    YanıtlaSil
  145. kusura bakmayın bi sorum olucak 4.adımda paylaşımı açtıktan sonra bende o ev ağı bağıntısı kutucuğu çıkmıyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  146. benımde bır sorum olacak. Ben bu sonradan dahil olan yerel ag baglantısını devre dısı bıraktım daha gerı getıremedım yardım lutfen

    YanıtlaSil
  147. deneyelim inş olur sagol :)

    YanıtlaSil
  148. Kardeşim bende dediklerini harfiyen yaptım herşey tamam bağlantı kuruldu fakat internete girdiğimde internet yok avast kurulu o yüzden olabilirmi yoksa başka bir yerdemi hata yaptım yalnız herşey tamam onu bil dediğin gibi ağı oluşturup ağ palasimdan diğer ağlarında internet kullanmasına izin ver dedim ağa bağlanıyor internet yok

    YanıtlaSil
  149. WİFİ mağduru27 Şubat 2016 16:04

    Merhaba dediklerinizi harfiyen yaptım herşey oldu. Kendi telefonumla laptoptan paylaştığım ağa bağlanabiliyorum ama benim telefonum paylaştığım wifi ağını görüp bağlandığı halde diğer arkadaşlarımın telefonu wifi ağını hiç görmüyor. Sizce bunun sebebi ne olabilir ? Windows 8.1 64 bit kullanıyorum. Mypublic wifi programını da denedim onda da aynı sorunumuz var. Cevaplarsanız çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  150. kadir kalaycı1 Mart 2016 13:39

    Leptobun paylaşım ve host özelliği yok ama aldığım sinyal güçlendiricinin var bu paylaşım yapmama engel mi?

    YanıtlaSil
  151. YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIRIN VE MASAÜSTÜ İSE WİFİ ADAPTÖRÜ TAKIN

    YanıtlaSil
  152. Her şeyi yaptım, oldu.

    ancak pc'Yi kapatınca wifi'a bağlanamıyorum. pc yi açınca tekrar bağlanabiliyorum. yani wifi ı laptop kapalıyken de kullanmak istiyorum. çözümü nedir?

    YanıtlaSil
  153. doktorum ben fenercell kullanıyorum senin gibi ama internet erişimi yok dedi ve baglanmıyor telefonlarda ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  154. merhaba wifiden baska yerden baglanıyorum routher gorevi göre bilirmi laptopum yardımcı ola bılırmısnıız telefon cekmıyor ama harici wifi ile bağlanıyorum bu harici wifi ile geleni telefona nasıl baglarım

    YanıtlaSil
  155. grup veya kaynak istenilen işlemi gerçekleştirmek için uygun durumda değil hatasının çözümü : öncelikle bu hata bu sanal wifi ağını ağ ve paylaşım merkezinden devre dışı bırakmanızdır . bu işlemi yapmak sadece wi fi dağıtımını deil aynı zamanda bağdaştırıcıyı da devre dışı bırakmaktadır. bunun için öncelikle aygıt yöneticisine gelip ağ aygıtları bölümünü seçmelisiniz burada sana ağ bağdaştırıcısı diye bir şey var onu az önce anlattığım işlemde devre dışı bıraktınız işte onu buradan etkinleştirin ve tekrar deneyin yüksek ihtimal sorununuz giderilecektir

    YanıtlaSil
  156. merhaba masa üstü pc den wifi hot poınt usb küçük olanlarından bu cihaz ile wifi yayını yapabilirmiyim win 10 kullanıyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  157. windows 10 için ne yapmalı

    YanıtlaSil
  158. ben yaptım oldu ama yanlıslıkla ag bagdastrıcını devre dısı bırak dedım ve sonra br daha yapamaz oldum pcyı kapatımtım actım gelmez oldu dosyaları bulu sıldm c den ve tekrardan yukledım ama olmadı yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  159. Abi bu işlemlerin hepsini yaptım. telefondan bağlandım. sorunsuz çalıştı. fakat sanal ağ adaptörünü devre dışı bıraktım . komple silindi. bi daha da oluşturamadım. oluşturamadığım gibi "netsh wlan start hostednetwork" komutu da bi daha çalışmadı. ne yapacam bilemedim şimdi

    YanıtlaSil
  160. merhaba ben komşumun wifisine bağlanarak internet erişimi sağlıyorum leptobumun wirilessini değilde usb ıle calışan Dark marka wifi destekleme cihazımla bağlanıyorum dedığın tüm işlemleri yaptım win 7 64 bit kullanıyorum sanal ağ kuruldu telefon bağlandı fakat ınternet erısımı telefonda antivirus kullanmıyorum bunun nedenı nedır ılk verdığınız kodda kı ıslemde evet sonucuna ulaşmama ragmen sanal ağ telefonda bağlı ama ınternetı yok dıyor yardımcı olursanız sevınırım kolay gelsın güzel makale .

    YanıtlaSil
  161. Ya benim vifi baglantisi gitti komple ne yqpmaliyim

    YanıtlaSil
  162. Admin yaptım en sonunda yerel ağ bağlantısı 4 ede tıklıyom tamam diyom '' İnternet bağlatısı etkinleşirken bir hata oluştu (null) '' diyor.Nasıl çözecez bunu

    YanıtlaSil
  163. Merhba,ben 10 haneli değil,8 hanei yaptım.,yanlılıkle....ve şimdi olmıyor...lütfen yardım edin!

    YanıtlaSil
  164. Telefon IP adresi alıyorda Kalıyor Bir süre geçtikten sonra Kötü İnternet Baglantısından Kaçınılodı Yazıyor Modem Markası TP LİNK TL -WN822N

    YanıtlaSil
  165. HERŞEY OLDU TELEFONDA WİFİ ÇEKİYOR AMA TELEFONDA WİFİ İÇİN PROGRAMDOKTORU İÇİN İNTERNET KULLANILAMIYOR DİYOR

    YanıtlaSil
  166. güzel yorum daha deniyemedim ama şimdi bakıyorum

    YanıtlaSil
  167. benim pc win 7. deneti masasına girdim fakat ' YES ' yerine ' NO ' yazıyor ne yapabilirim?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder